lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Lördag

Publicerad 2012-12-29 09:36:02 i Allmänt,

Godmorgon!
Måste ju visa min tjusiga bild på när ja va o handlade mat med tjejerna igår. Schyssta meloner va;)?
Nu sitter ja på jobbet än en gång! Men innan dess har ja simmat på centralbadet. De va riktigt skönt. Egentligen kanske sömn hade varit de viktigaste nu..men de får ja ta igen en annan gång. Hoppas även på att ja ska kunna hinna med lite sysslor inför nyår nu på min rast som är 30min.. Kommer o bli tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela