lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Ledig!!

Publicerad 2012-12-22 10:05:46 i Allmänt,

Vaknade idag kl 7.30, en timme innan väckarklockan skulle ringa. Utvilad!
Hade känslan av "maskin/rutinkänslan" av att bara gå upp o göra alla saker som man annars gör innan jobbet i lite snabbare tempo.
Men ja fick tvinga mig själv o ligga kvar i sängen o försöka dra mig lite en timme för o tycka de va "okej" o gå upp.
Så nu doftar man som en ros (?) efter duschen o håller på att gluffsa i mig min frukost!
Fullspäckat schema har man ändå som vanligt även om man är ledig. Men de gör mig inget!
Har massa lediga dagar nu som kommer att ge mig panik av rastlöshet så de är bara o plöja på!
Sista julklappen ska införskaffas!
Den jobbigaste av dem alla..
Men de ska gå!!
Ja o syrran ska försöka lösa allt idag o sen blir de några vändor fram o tillbaka från stan o Sunnersta för o sedan bara ta de lugnt i Sunnersta.
Ska bli riktigt nice!
MINNIS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela