lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Ledig tjej/sjuk tjej

Publicerad 2012-12-13 13:15:55 i Dagens inköp,

Va laddad inför en härlig ledig dag idag!
Så vaknar man o upptäcker att under natten har man samlat på sig en fin förkylning..de va väl ingen höjdare. Tur på ett sätt att man är ledig i alla fall. Bara o hinka i sig te o äta massa c-vitaminer så ska de väl vara lugnt.
Jag har pysslat med lite saker här hemma ändå samtidigt som jag har kollat musikhjälpen vilket är hur bra som vanligt!
Passar även på o lägga upp bilder på de saker ja handlade förra veckan. Är super nöjd med alla inköpen!
Först mina curlingkängor som ja bytte till istället! Sitter så jävla bra på!
Scorett - 1299:-
Sen en härlig svart blus med härligt mönster o super fin krage med små stenar på
Gina Tricot - 249:-
Sen min härliga top som ja småälskar!
Bik Bok - 199:-
(Lägg märke till mina pyjamasbyxor som passar så fint *not* till toppen).
Annars idag ska ja få träffa min härliga mamma så ska vi ta en tur igenom stan! Längtar!!
Men tills dess ska ja försöka slänga massa kartoner som ja har spridit ut i hela lägenheten.. har ingen lust alls bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela