lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Laddad!

Publicerad 2012-12-30 10:06:29 i Allmänt,

Igår var jag efter jobbet hos Paula med Anneli o vi planerade inför nyår genom att sitta med varsin dator o fixa de sista.
Jag va den som fick slappast uppgift, men de va bara bra för ja gjorde inget vettigt alls.
Men fy fan va taggad man är inför imorgon!!!!
Lite jobbigt att jag jobbar innan bara, för o sedan ta mig till lokalen o försöka hjälpa till innan alla kommer. Men de ska gå!
Kunde inte låta bli o kolla min nyårsklänning nu igen. Solade igår också, vilket gjorde de ännu roligare o testa den. Hoppas även på att försöka sola idag igen efter jobbet.
Ska även träna idag vilket kommer behövas om man ska äta massa gott imorgon o bära de här korvskinnet.
TAGGAAAAD!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela