lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Julmys!

Publicerad 2012-12-02 01:39:14 i Allmänt,

Nu har jag pyntat klart de sista som ja brukar ha i min lägenhet under julen! De är inte mycke, men de är något! Skulle vilja ha mer saker dock..vet bara inte riktigt vad.
Nej men lite lite saker har ja minsann kvar! Jag har t ex att ja måste göra mitt klassiska Pepparkakshus som ja gör varje år (förra årets blev katastrof dock)! Iår ska ja och Simon tävla om vem som kan göra snyggast. Jag är ingen hejare på o vilja göra de spexat. Vill ha de gärna så klassiskt som möjligt.
Får kolla på google va andra har gjort (tönt-Louise).
Men själva husets grund är införskaffat så i veckan måste ja bygga klart de! Annars..annars..annars? Vet ja inte va som händer.. hmm
Mitt pepparkakshus som jag gjorde för två år sen. Måste bli bättre än så iår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela