lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Julafton

Publicerad 2012-12-26 16:49:18 i Allmänt,

Måste ju berätta om min fantastiska julafton!
De va hemma med familjen med massa prat, gott skratt, bus, mys o massa annat.
Kunde inte ha önskat mig en bättre julafton

En lätt missnöjd Minna som inte gillar o sitta bredvid granen
Två lätt sugna hundar på julskinkan
Minnis o syster
Mina underbara syskon
Jag o mina fantastiska föräldrar
Hungrig Minna
Kvalitetstid
Hur jävla söt får man vara? (Gissa vem som va mest i fokus under denna afton)
Älskade farmor och syster
Vår sjukt fina gran (de är ja som har klätt den så säg inget annat!!)
TTT= Trött TissTusse
Familjen<3
Nej hon får inte allt hon vill ha för o spela söt..eller jo, de får hon visst
Bror och pappa
Syster och jag
Farmor och en ivrig Minna
Avslutade kvällen med Alfapet och massa prat om knäppa barndomsminnen
Kvällens sista bild
Dags därpå va de snöskottning och promenad/snöbollskrig som stod på schemat
Såg inte klok ut i den där mössan, men då måste ja tillägga att ja såg ännu värre ut på vägen hem då ja va som en snögubbe efter att en viss människa hade puttat ner mig i en snödriva!
En trött Minna efter att ha dragit ifrån oss oss och kört på rådjursjakt helt själv.
Kolla koltrastar samt andra hundar är riktigt spännande tycker Minna
En aning trötta efter snöbollskriget
Innan ja skulle dra därifrån så hann vi med en runda av Cluedo.
OCH JAG VANN!!
Lägg de på minnet för de är fan inte ofta något sådant händer!!!
Jag och mina jätte fina julklappar!
Är så himla glad över att ha fått dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela