lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Hysteriskt trött brud!

Publicerad 2012-12-17 16:33:49 i Allmänt,

Hade en sån härlig sovmorgon när man sedan vaknar av ett röstmeddelande där ett av jobben undrar vart man är någonstans. Paniken uppstår o de va bara o kasta sig på första bussen in mot stan för o byta sen. (De vart missförstånd mellan mig o jobbet så de va inte helt ansvarslöst utav mig)
Nu sitter ja på andra jobbet på min rast o ja är så hysteriskt trött så ja vet inte va ja ska ta vägen! Blundade när ja va på väg till bussen mot nästa jobb tidigare idag.. Inte många timmar kvar nu, men att få sova har ja inte längtat så här mycke efter på länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela