lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Har jag jullov efter detta?

Publicerad 2012-12-21 09:25:13 i Allmänt,

Alldeles strax ska jag ner till stan för o byta en julklapp (redan innan julafton) för o sedan ta mig till jobbet. Och hör o häpna! Sen är jag ledig!!!! Hur länge vet jag dock inte..vilket inte är någon riktig höjdare.. Men de är bara o visa ännu större engagemang för de andra jobben jag har så kommer detta nog o bli bra! Nu efter jobbet ska ja få se mina brudar innan vi är ifrån varandra i några dagar! Ska bli hur mysigt som helst!!!
Men nu är de dags o leta kläder inför jobbet!
Lutar lite mot detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela