lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Godmorgon

Publicerad 2012-12-20 09:12:54 i Allmänt,

Vaknade precis av väckarklockan. Hur hemskt som helst att ja har samma ringsignal på väckarklockan som timern som på allt! Måste verkligen ändra de.. Kände lite nu på morgonen att ja egentligen borde gå o gymma. Va sjukt länge sen sist!
Men samtidigt är typ alla i min närhet sjuka o ja är skitskrajj att få igång något mer än den förkylning som jag redan har! Så de får bli te o att ja får köpa en flaska nässprej för dagen.
Nu får de vara bra med förkylningen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela