lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Fredag

Publicerad 2012-12-28 23:53:43 i Allmänt,

(Kommer bara lägga upp sommarkort för att ja saknar sommaren så..)
Idag har jag haft en riktigt bra dag.
De började dock med att jag va så sjukt irriterad o trött på morgonen och de försvann inte riktigt när ja va på jobbet heller. Men ja jobbade bara 3timmar så när ja fick gå sen va ja på mycke bättre humör igen!
Så nu idag har ja o Anneli skrivit kontrakt på stugan vi har hyrt till nyår, sjukt taggad!
För att efter de ta oss till stan o träffa underbara Dilan o Elsa för o fika med dem och bara ha de så härligt som man alltid har!
 
 När de va mys i somras hos Elsa.
Vill vara brun igen!!
Men efter den härliga stunden med dem, mötte ja o Anneli upp ett stycke Paula istället så drog vi tre o handlade mat inför nyår. Gick så jäkla bra!!
Längtar som fan till nyår (och sommaren med verkar de som)!
De kommer att bli grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela