lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Första advent

Publicerad 2012-12-04 17:24:54 i Allmänt,

I söndags va de äntligen första advent! De blev lite jobb för o sedan ta sig upp till slottet o se de härliga fyrverkeriet! De gör verkligen ingenting att man fryser tårna av sig varje år (eller iår frös ja inte ett dugg för att ja är grym på o klä på mig!!), de är så värt de!
Efteråt drog ja o några vänner hem till mig där de blev Gröt, glögg, julfilmer o bara massa kaos. Tog lite bilder från de på mobilen som ja hade tänkt o lägga upp från söndagen..men självklart så vill inte min mobil de nu så ja får hoppas på att de kommer att fungera senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela