lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Dumma klänning!

Publicerad 2012-12-13 22:42:16 i Allmänt,

Har fått två påminnelser bara idag om att klänningen har kommit in i min storlek. Men ja va två timmar sen förra gången så den tog självklart slut.. nu andra gången va ja bara 40MINUTER SEN! Tror ni den va kvar eller? NEJ!
Så himla irriterande!!
Får försöka mig på o hoppas på en rond två imorgon.. den klänningen ska fan bli min..
(hoppas bara att den även ska passa nu då så att de inte blir någon flopp för all slit i onödan..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela