lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Du är en 10a

Publicerad 2012-12-19 22:54:19 i Allmänt,

Ikväll insåg jag något.
Att du är en stark 10a och att ja inte är något för dig. Du är för bra för mig. Men de är faktiskt okej!
Förvirringen får ändå vara bra nu för den gör mig annars helt knäpp.
Men som sagt var, nu kanske ja även kan gå vidare i detta med!
För vad som än händer så kommer man alltid o klara sig.
Jag hoppas verkligen att du också träffar en 10a, precis som du. Någon som är sjukt söt, smart som fan, social, trevlig, gärna musikalisk får hon även vara o bara ge all kärlek du kan få.
För de är du värd.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela