lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Dags o sova

Publicerad 2012-12-13 22:56:51 i Allmänt,

Efter att ha gått runt på stan med min ömma moder så åkte ja med henne hem till Sunnersta för o även hälsa på pappa, där jag även blev bjuden på go mat av dem och massa prat om USA. Kvinnan har ju rest en del kan man påstå!
Mina fina föräldrar.
De blev sedan en vinterpromenad för o sedan ta bussen hem. Så nu försöker ja tinas upp med en kopp te för o sedan somna till senaste avsnittet av How I met your mother.
Sov så gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela