lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Älskade mormor

Publicerad 2012-12-19 23:05:00 i Allmänt,

Idag har jag jobbat hela dagen o den har gått rätt så bra!
Fick höra en rätt tråkig nyhet angående mitt schema, men ja hoppas att de blir bra snart!
Efter jobbet var jag på middag med personalen från dagiset. Vi åt tacos, PERFEKTA maten innan all julmat ska i! De va hur mysigt som helst! Drack massa god glögg (hallon&lakrits samt chilli&choklad).
Dem va även så jävla söta så dem hade även ordnat en julklapp till mig
Massa hudvårdsprodukter från Body Shop! I LOVE IT!

Va lite märkligt måste ja säga när ja bad om en beskrivning hem till henne som vi skulle till för när ja hoppade av bussen så upptäckte ja att jag är i området där min mormor bodde förut.
Som exakt för fyra år sedan, denna dag..gick bort från oss..
Hur ja fick ta farväl av denna fantastiska kvinna som bara va ett skal i sin säng.
Så kall, helt tom. Själen hade lämnat kroppen sen länge efter att ja hade kommit fram.
De knöt sig lite i magen. Men de gick bra ändå o vara med de andra nu ikväll.
Men ikväll innan ja somnar tänker ja lägga en stor tanke till denna fantastiska människa.
Du har en sån stor plats i mitt hjärta o ja vet att för just fyra år sedan så va de inte sista gången som vi sågs. Vi kommer att träffas en gång till.
De blir sista gången.
De vet ja.
Älskar dig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela