lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Utgång=hemgång

Publicerad 2012-08-08 19:17:22 i Allmänt,

 
 
 
 
Efter att ha haft en "världen är emot mig" känsla igår under dagen så vägdes de upp på kvällen! Tack o lov.
Paula kom till mig o vi flummade oss som vanligt! Sedan blev de en förfest hos Robin o Ludde för o sedan dra till Bryggan. Hade aldrig varit där så de vart premier för mig. Och fy fan va det va kul!! Det behövde jag verkligen. Dock kande ha hänt att de va lite för kul för när jag vaknade i min säng i morse så hade jag min jacka som täcke och skorna fortfarande på...
Sopa..
Tog inte med mig kameran ut så de blev två bilder hemma hos mig istället! När Paula försöker leta blixtrar..
..och när vi studerar min stupränna som det känns att den kommer att explodera nästa gång det regna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela